Essenz® tevredenheids garantie


Na 15 jaar ervaring weten we het zeker!

Wij geloven niet alleen in onze producten maar in sommige gevallen weten we het zelfs zeker, we zijn er 100% zeker van overtuigd dat je zeer tevreden zult zijn over het merk Essenz.

Daarom geven wij al 10 jaar een extra Essenz tevredenheidsgarantie aan onze klanten.

Je kunt je Essenz matras altijd omruilen voor alle andere soorten matrassen.

En dus niet voor alleen voor hetzelfde merk. Terugbetaling van de aankoopprijs van een Essenz matras is uitgesloten.

Mocht het matras niet aan je verwachtingen voldoen, dan kunt je na 30 dagen en binnen 100 dagen na levering de Tevredenheidsgarantie inroepen. Waarom pas na 30 dagen? Omdat je lichaam moet wennen aan het nieuwe matras - je kunt in het begin soms enig ongemak ondervinden als gevolg van gespannen spieren. Na een week verdwijnt dit in de meeste gevallen. Dit betekent absoluut niet dat een matras ongeschikt is. Het ongemak wordt veroorzaakt door de nieuwe lighouding en de veranderde ondersteuning van het lichaam. Wij willen benadrukken dat het slaapcomfort op je nieuwe matras sterk afhankelijk is van de kwaliteit van de bodem/ boxspring. Latten en veren bieden soms na verloop van tijd niet langer de juiste ondersteuning.

Wij bieden onze extra tevredenheidsgarantie aan naast de standaard 10 jaar afbouwende garantie van het merk Essenz zelf.

Daarom ben je volgens ons met een Essenz altijd het beste uit, als het gaat om drukverlagende matrassen. Verreweg de meeste zekerheden en volgens onze ervaring en kennis is er niet beter! Zie voor meer info: www.essenz-slapen.nl.


Essenz® tevredenheids garantie

 
 
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies. Met de cookies volgen wij jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website of op akkoord drukt gaan we ervan uit dat je dat goedvindt Akkoord Nee, liever niet
s