Klachten


Zoals u mag verwachten doen alle medewerkers en samenwerkende bedrijven van Matrasdirect.nl dagelijks hun best om uw bestelling op tijd en naar tevredenheid af te leveren. Heeft u onverhoopt toch een klacht, dan kunt u dit schriftelijk via onderstaande methoden aan Matrasdirect.nl kenbaar maken:

Per post

Matras Direct Nederland B.V.
Afdeling klantenservice
De Dieze 14
8253 PS Dronten

Per email

Via het Contactformulier.
U krijgt van Matrasdirect.nl altijd binnen 5 dagen een inhoudelijke reactie.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)


 
 
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies. Met de cookies volgen wij jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website of op akkoord drukt gaan we ervan uit dat je dat goedvindt Akkoord Nee, liever niet
s