Veel gestelde vragen


Hoeveel bezorgkosten moet ik betalen bij online bestellen?

Onder de prijs van het artikel worden de bezorgkosten getoond. De bezorgkosten zijn € 4,95. Bij bestellingen boven de € 50,00 worden geen bezorgkosten berekend. Je kunt ook in een winkel bestellen. Wanneer je de bestelling direct betaald in de winkel, wordt een matras, topdekmatras of bedtextiel die niet in de winkel voorradig zijn direct aan huis geleverd. Wil je liever later betalen en ook later geleverd worden, dan wordt er  35,- euro bezorg en administratie kosten in rekening gebracht.

Hoelang is de levertijd?

Bij alle artikelen wordt rechts naast de artikelomschrijving de verwachte levertijd getoond. Matrasdirect.nl  heeft, als enige online specialist, alles in eigen voorraad. Bestel je op werkdagen voor 15:00 uur dan krijg je het de volgende dag in huis. Bij grote pakketten zoals boxspring bedden wordt er eerst een afspraak gemaakt.

Heel soms kan het verzamelen van een bestelling iets langer duren dan de aangegeven levertijd, omdat de populaire artikelen niet meer in een bepaald magazijn voorradig zijn. Artikelen worden dan verzameld vanuit overige eigen magazijnen in Nederland. Of het bepaalde product wordt direct gefabriceerd. Dit is echter een uitzondering bij Matrasdirect.nl. Bij een iets langere levertijd krijg je altijd per e-mail bericht. In 99% van de gevallen is het altijd direct geleverd.

Waar wordt mijn bestelling afgeleverd?

De bestelling wordt afgeleverd achter de voordeur van het opgegeven adres. Ook wanneer een woning op een hogere etage bevindt. Men dient bij het bestellen wel aan te geven of het een gelijkvloerse woning betreft of een woning op een hogere etage. Matrasdirect.nl kan niet aansprakelijk worden gesteld wanneer de bestelling wegens hindernissen niet bezorgd kan worden.

Kan ik mijn bestelling ook laten monteren?

Ja, je kunt de bestelling laten monteren. Hiervoor komt een professioneel beddenspecialist. Er worden per artikel de juiste montagekosten service aangeboden. Wanneer bij een artikel geen montagekosten worden getoond is het niet mogelijk of nodig dit artikel te laten monteren.

Bij montage wordt het verpakkingsmateriaal meegenomen. Men dient zelf voor de afvoer van oude producten te zorgen. Deze worden niet meegenomen. Dit hoeven we gelukkig ook niet meer door te berekenen in onze prijzen. Tegenwoordig kun je bij elke gemeente matrassen storten. De grootst recycle bedrijven hebben hun depots door heel Nederland. Het is het meest voordelige en juiste manier. Via de vele beddenwinkels word dit fors doorberekend in de producten en noemen dit een gratis dienst. Dit is het zeker niet voor deze bedrijven. De kosten voor recycling voor bedrijven is torenhoog. Terwijl de particuliere kosten bij de gemeente afgifte meestal gratis is of nog geen 10 euro bedragen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Je bestelling wordt direct verzonden.

Hoe zit het met retourneren van artikelen?

Op al onze leveringen is het herroepingsrecht van toepassing tenzij het anders is vermeld.

Wat moet ik bij de promotiecode of kortingscode invullen?

Wanneer je een kortingscode hebt ontvangen kun je deze bij het bestellen invoeren.

Veel vaste klanten vragen vooraf via info@matrasdirect.nl de hoogte van de korting aan. En wanneer mogelijk wordt de korting terug gestuurd per mail.

Kan ik extra informatie/ondersteuning krijgen?

Wij geven graag een passend advies over de producten en gewenste ondersteuning bij het plaatsen van een (online)bestelling. Je kunt op werkdagen tussen 08.15 en 17.45 contact opnemen: 088-9005005 (lokaal tarief). En onze showrooms zijn Dinsdag t/m Zaterdag van 10:00 tot 17:30 geopend.


 
 
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies. Met de cookies volgen wij jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website of op akkoord drukt gaan we ervan uit dat je dat goedvindt Akkoord Nee, liever niet
s