Essenz® tevredenheidsgarantie

Na 17 jaar ervaring weten we het zeker! Je zult heerlijk slapen op een matras van het merk Essenz. Doordat wij de kwaliteit van Essenz kennen, uit ervaring en reviews, geven wij een extra Essenz tevredenheidsgarantie aan onze klanten.

Is je Essenz matras toch niet naar wens?

Je kunt je Essenz matras altijd omruilen voor alle andere soorten matrassen, dus ook van een ander merk. Terugbetaling van de aankoop van een Essenz matras is uitgesloten.

Na 30 dagen, tot 100 dagen omruilen

Mocht het matras niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je deze na 30 dagen en binnen 100 dagen na levering de gratis “Tevredenheidsgarantie” inroepen.

Waarom pas na 30 dagen?

Omdat je lichaam moet wennen aan het nieuwe matras. Je kunt in het begin soms enig ongemak ondervinden als gevolg van gespannen spieren. Na een week verdwijnt dit in de meeste gevallen. Dit eventuele ongemak betekent niet dat een matras ongeschikt is. Het ongemak wordt veroorzaakt door de nieuwe lighouding en de veranderde ondersteuning van het lichaam.

Wij willen je ook benadrukken dat het slaapcomfort op je nieuwe matras sterk afhankelijk is van de kwaliteit van de bodem/ boxspring. Latten en veren bieden soms, na verloop van tijd, niet langer de juiste ondersteuning (veroudering).

Wij bieden onze extra tevredenheidsgarantie aan naast de standaard 10 jaar afbouwende garantie van het merk Essenz zelf. Kijk voor meer informatie op www.essenz-slapen.nl

Essenz® tevredenheidsgarantie
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies. Met de cookies volgen wij jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website of op akkoord drukt gaan we ervan uit dat je dat goedvindt Akkoord Nee, liever niet